Svårt att gå...

{ 2011-02-1609:42:52 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag har ju blivit sjukskriven för foglossning. Tycker jag klarar mig ganska bra här hemma, jag är liksom inte sån som klagar... Men att gå ute, fy sjutton säger jag bara. Det är ju verkligen som att gå på blankis överallt! Det spelar heller ingen roll vad jag har för skor på mig, jag kan ha mina superbra Timberlandkängor eller mina Uggs, jag halkar lika mycket ändå. Det är lika bra att hålla sig hemma! Jag tycker det kan bli vår så man kan gåi Converse och lätt skinjacka!
Idag står inte så mycket på schemat. Har precis gjort mig en kopp kaffe och lagt mig på soffan, bara tråkiga saker på TV så man kanske ska sätta på en film. Jag skulle behöva vika in lite tvätt också men det gör jag när jag orkar känner jag! Ska fika med mamma vid halv tre, tre men innan dess så tänker jag BARA ta det lugn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December