TRÖTT!

{ 2011-02-2716:28:18 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Jag är så himla trött... Har sovit så himla dåligt de senaste dagarna. Jag somnar ganska tidigt, igår somnade jag framför Melodifestivalen. Vi går in och lägger oss i sängen och jag somnar om... Sen drar det igång. Jag måste gå och kissa hundra miljoner gånger, jag hinner precis somna om när det är dags att gå upp på toa igen. Jag kan inte ligga på rygg för det känns om om jag ska kvävas.
Inatt vaknade när vid halv ett, somnade om vid två. Sen vaknade jag klockan fem och mådde illa och somnade då inte om förens halv sju. Helt galet, min kropp bara skriker efter sömn. Måste vila upp mig om jag ska orka föda barn känner jag. Nästa helg är det prat om att jag och Vivi ska åka hem till mamma. Ha lite tjejhelg liksom, det är 30% rea på PK-deisgn, vår favvoaffär i Örebro. Kanske är så att man ska lämna lillan hemma med pappan hennes då?! En sak är säker i alla fall, det är utmattande att vara gravid... Framförallt just nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December