Vi är bara hemma.

{ 2011-02-1515:13:12 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har verkligen varit en "ta det lugnt dag". Julia har varit hemma då det var meningen att Leon skulle komma hit och leka... Lite change of plans ledde istället till att vi äter pizza tillsammans ikväll!
Jag har tvätta lite, vi har ätit lunch och varit på Babyland med Vivi och Johnny.
Lillebrors kläder är nu mera tvättade och idag när vi var på Babyland köpte jag en fäll som nu ligge i vagnen. Letade fram vagntäcke och påslakan som Julia hade när hon var liten så nu är allting klart i vagnen.
Kände lite hur luften gick ur mig nu så tror jag ska göra mig en koppa kaffe, är så sjukt sugen på semla också! Kanske man kan få en sån ikväll, man vet aldrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December