Åkte skridskor.

{ 2011-01-2319:12:59 } Dagbok | 2 kommentarer


Medans jag var på jobbet idag och gjorde massa nytta så var mina älskade på Kärrtorps IP och åkte skridskor. Julia, Timothy, Vivi och farmor. Det ryktas att tom Vivi stod på ett par grillor men jag har inte sett bildbevis hehe!
På kvällen åt vi middag hos min pappa som vanligt. Åkte hem i efter första halvlek på handbollen och nu sitter vi bänkade och kollar. Handboll är en rolig sport även om hockey är min favorit!



















Kommentarer
Postat av: vivi

Bildbevis finns på min mobil.. iaf på mina fötter :P

2011-01-24 @ 08:11:07
Postat av: Mamsen

Framåt tjej!

2011-01-24 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December