Full rulle!

{ 2011-01-1107:40:01 } Dagbok | 0 kommentarer


Här hemma är det full rulle och vi har varit uppe sedan sex ungefär. Jag lite tidigare då jag vaknade när Timothy gick upp och kände då att det inte var någon idé att somna om.
Idag hade jag planerat att gå upp lite tidigare. Försöka göra mig själv så mycket iordning som möjligt innan Julia vaknade. Allting går liksom mycket mer långsamt för mig nu och då tänkte jag att det var bra att vara ute i god tid så man inte blir stressad sen.
Vi har ätit goda Kellogs Special K till frukost och nu kollas på det DisneyChanel. Vi är helt färdigpåklädda, så när klockan slår kvart över åtta så är det bara att ta på overallen. Julia kan ju klä på sig själv, det tar lite längre tid men jag vill verkligen att hon ska få träna. Ännu en bra anledning till att gå upp i tid på morgonen!
Hoppas i alla fall på en lugn dag på jobbet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December