God morgon LEDIGHET!

{ 2011-01-1508:02:55 } Dagbok | 1 kommentarer


Det är helg och jag är ledig... Att schemat är fullt är en annan sak. Igår var jag helt inställd på att jobba idag också, känns som om jag har gått upp i ottan varje dag och sprungit iväg till bussen. Blev lika glad varje gång jag kom på att jag faktiskt är ledig OCH att min älskade Timothy också är ledig!!
Idag så är det först gocart som gäller. Min pappa och Timothy fick det i födelsedagspresent förra året och gör det inte förens nu haha! Det har varit datum bokade tidigare men det har alltid kommit saker ivägen men idag ska det verkligen bli av.
Efter det så är det dop i Enskede Kyrka för Malcom. Mysigt med dop!
Ikväll så ska jag försöka baka lite till kalaset också tror jag. Bästa moster Vivi har bakat bullar men jag tänkte att jag skulle göre några cupcakes också kanske?! Tänk att lillan fyller TRE ÅR imorgon...



Kommentarer
Postat av: Björn M

underbart! ni är så fina tillsammans! Hälsa tim! vore roligt att träffa eran underbara familj någon gång!

2011-01-19 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December