Gott kaffe

{ 2011-01-1910:25:07 } Dagbok | 1 kommentarer


Min älskling har ju köpt en espressomaskin hit hem så mellan att lämna Julia på dagis och jobbet har jag nu lyxat till det med en god latte.
Idag fick jag lite smått panik när jag skulle klä på mig. Känns verkligen inte som om jag har några kläder alls. Jag går liksom runt på samma tunikor men så är det väl lite när magen växer som en ballong. Kommer inte ihåg att jag kände såhär med Julia och då har jag ändå inte gått upp alls lika mycket den här gången.
Idag blir det jobb till klockan sju och jag kommer vara helt död när jag kommer hem känner jag. Idag är en sån där dag när man är extra trött och jag egentligen bara vill ligga hemma och kolla på TV eller ha datorn i knät. Trött dag idag men jag tackar gud för gott kaffe!



Kommentarer
Postat av: mm

HURRA for bra kaffe! Miss you.

2011-01-19 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December