Jag älskar honom lika mycket fortfarande!

{ 2011-01-1508:28:28 } Dagbok | 0 kommentarer


Satt och kollade tillbaka lite i bloggen och det här skrev jag 2009-01-19... Det stämmar exakt lika mycket fortfarande!


"Idag slog det mig helt plötsligt när Timothy frågade mig om jag ville ha hjälp med disken hur mycket jag älskar honom. Han är verkligen helt bäst. Han är en kille som verkligen gör allting för mig (för Julia också för den delen). Han är den enda jag någonsin har älskat och någonsin kommer att älskar. Jag bara känner att det kommer vara han och jag föralltid. Låter kanske som en klyscha men jag känner verkligen i hjärtat att det är så. Jag tror aldrig jag kommer tröttna på honom. Aldrig tröttna på sättet han tar mig i sin famn, hans skämt... Finns ingeting jag någonsin kommer att tröttna på  hos honom.
Timothy har vuxit så otroligt mycket i mina ögon också sedan vi fick Julia. Han gjorde det redan på förlossningen när han höll mig i handen och sa att allting skulle gå bra. Då kände jag VERKLIGEN att det är han och jag föralltid. Timothy tar alltid så bra hand om mig. Han vill mig alltid väl.
Timothy vill inte bara mig väl utan även sina vänner och mina vänner. Han ställer alltid upp utan att man ska behöva fråga två gånger. Vad mer kan jag säga än att Timothy är bäst i världen och jag önskar att alla någon gång i livet ska träffa någon som gör för dem vad Timothy gör för mig"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December