Jag har fyndat!

{ 2011-01-2520:46:04 } Inköp | 1 kommentarer


Idag innan jobbet var jag inne i stan och gjorde mig två riktiga fynd till Julia. Jag har varit på jakt efter ett par skor som man kan ha nu som inte är hennes vinterkängor. Vi hittade ett par igår men dem kostade 800 kr och det tyckte jag var lite mycket för ett par skor som man inte kommer använda SÅ ofta liksom. Därför tog jag mig in till stan för att titta på Åhléns innan jag började jobbet och vad hittade jag där om inte samma sko! Det som var så bra och gjorde mig så glad var att dem var på REA och dessutom 30% på rean, kunde det bli bättre. Jag fick idag ett par skor som skulle kostat 799 kr för 314 kr.
I början av vintern så köpte jag en jättefin jacka till Julia också som man kan ha när man inte vill ha overall... Den hann hon ha en gång innan Timothy hade bort den på lekland. Nu är jag trött på overall och det är inte heller så kallt att man behöver en! Jag inhandlade därför också en jacka idag.. Supercool svart jacka från Mini Rodini som var på 50% REA. Snacka fyndardag idag alltså!




Cool jacka från Mini Rodini




Fodrade- gortexgympaskor från Tretorn



Kommentarer
Postat av: Mich

Ååh dom där skorna har jag också velat köpa till Leon! På rean? Åhlens? Fanns det andra färger än lila kvar?



Cool jacka by the way!



Puss

2011-01-26 @ 09:03:08
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December