Kan det inte bara bli vår?

{ 2011-01-2508:05:28 } Dagbok | 0 kommentarer


Det SNÖAR ute... Kan det inte bara ta o bli vår nu? Jag är trött på att ta på mig massa lager kläder, jag är trött på att ta på Julia massa lager med kläder. Jag vill ha en tunn skinjacka och ett par converse. Jag vill att Julia ska kunna ha gympaskor och inte sina klumpiga kängor. Jag vet att det bara är januari och att man får räkna med sånt här väder till ungefär mars men det betyder inte att man måste tycka om det.
Det blev ingen uppdatering igår, jag var på språng hela dagen. Lämnade Julia på dagis och åkte till Globen och klippte mig. Senast jag klippte mig var i maj förra året tror jag så det var verkligen dags. Nu är håret ca 4 cm kortare och mycket frächare. Michis och lilla Charlie höll mig sälskap, vi åt lunch och åkte sen in till stan och handlade silikondroppar till håret. (Vivi har ett ställe där man måste handla, handlar man någon annanstans så är det nästan straffbart då det är såååå mycket dyrare!)
Idag är det jobb som gäller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December