Läkarbesök.

{ 2011-01-1219:56:52 } Bebis graviditeten | 2 kommentarer


Idag var vi som sagt hos läkaren och kollade vad som är konstigt med kroppen. Doktorn sa att jag har bäckenbottenupplukring. Vet inte vad man jag ska säga om det riktigt faktiskt. Han ville sjukskriva mig men jag vill inte det faktiskt. Ser så "tråkigt" ut att var sjukskriven om man kan säga så. Jag var ju såklart mest orolig för lillebror men doktron sa att han inte lider av det här alls. Jag frågade även om risken att föda förtidigt och liknande men han sa att bäckenbottenupplukring inte har någonting att göra med förtidig förlossning. Eftersom jag gick över så pass mycket med Julia också så trodde han verkligen inte att jag skulle föda förtidigt. (Såklart det är inte är några garantier...) Jag känner mig i alla fall lite lugnare. Jag har ju inte mindre ont men jag är lugn i själen!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Huvudsaken att Du känner Dig lugn! Kram

2011-01-13 @ 12:55:35
Postat av: May

Ta det LUNGT! Annars far du ga med en "walker" som Big John hade. Jag tar hand om kvinnor som ochsa hamnar pa sjukhuset pa bedrest i flera manader! Inte bra. Och jag var hemma pa berest i tre manader med Fisher, der var inte kul heller.

Walk easy pretty Mama....

xoxo, MM

2011-01-13 @ 19:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December