Lämnat Julia på dagis.

{ 2011-01-1009:45:03 } Julia i ord | 0 kommentarer


Idag är första dagen tillbaka på dagis för Julia efter julledigheten. Var med blandade känslor som vi sa hejdå till varandra! Hon tyckte det var jättekul att se alla sina vänner igen men innan jag gick så sa hon "mamma jag vill leka hemma med dig..." Högg till lite i hjärtat när jag vinkade hejdå och stängde grinden. Jag vet ju att såfort jag inte syns längre så springer hon iväg och leker men ändå! Undra lite hur det kommer gå på vilan också nu utan napp. Hemma har det ju gått superbra och vi har inte haft några "återfall" om man kan säga så haha, men dagis är ju en helt annan grej. Kommer med lite update när hon är hemma igen!
Bäckenet känns samma som igår så idag blir det till att ligga och ta det så lugnt som möjligt. Varför blir det alltid så att när jag verkligen borde ligga still och ta det lugnt så hittar jag miljoner saker som ska göras. Ska försöka att låta bli idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December