Lillebror

{ 2011-01-0220:35:23 } Bebis graviditeten | 1 kommentarer


Jag har verkligen kommit på mig själv att längta tills dess att lillebror kommer. Jag längtar tills vi får hålla honom i våra armar, tills Julia får pussa på sin lillebror.
Han är en riktig vilding i magen, känner ofta hur han rör på sig. Vänder på sig och sparkar, det är helt otroligt. Ibland kan jag bli lite nervös inför att föda barn men försöker samtidigt att påminna mig själv om att jag gjort det förut och att jag faktiskt är ganska bra på det.
Undrar hur lillebror kommer se ut. Rent automatiskt så tänker man ju att han kommer se ut som Julia ungefär fast kille. Sen kommer jag på att det faktiskt är en helt annan person som ligger där inne och gror och att han kan se ut hur som helst. Det är häftigt...
Vi förbereder här hemma, som jag har skrivit tidigare så vill jag vara ute i god tid. Jag pratade med Michis om det när jag var på BB och hälsade på och hon sa att dem också skulle ha gjort så. Jag menar den kan ju komma tidigt! Vi älskar och längtar i alla fall tills dess att han kommer i vår!



Kommentarer
Postat av: MM

Du langtar tills lillebror kommer- jag langtar tills Luna's lillebror och Julia's lillebror ses i Augusti! Gud va kul att vi har Julia/Luna och nu Fisher/? heh heh. Fun fun fun!!!

Stor kram till din mage.

2011-01-03 @ 03:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December