Mysdag med Jullis.

{ 2011-01-2008:39:50 } Dagbok | 1 kommentarer


Ledigt idag och då får också Julia vara hemma. Jag tar verkligen varje chans jag kan att få vara med henne just nu känner jag, när jag inte är med henne så saknar jag henne så att det nästan gör ont i hjärtat. Det är väl så det är att vara mamma?
Vi har ätit mysfrukost, nu är Tingeling på och jag sitter med min kopp kaffe. Ska bädda sängen och torka av lite sen bär det nog av hem till Michis, Leon och lilla Charlie på playdate. Idag SKA jag köpa ett par mammabyxor också, sluta vara snål och unna mig. Det är som in kära mor säger, man ska känna sig fin när man är gravid och just nu så gör jag verkligen inte det.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är snyggast ever!!!!!!

2011-01-22 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December