Ont i bäckenet.

{ 2011-01-0920:26:38 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Igår tog jag ut mig alldeles för mycket och det fick jag sota för idag skulle man kunna tsäga. Ont i bäckenet så jag ser helt konstig ut när jag går. Ringde till SÖS och kollade med dem och dem sa att det förmodligen är början på foglossning och ingeting vi behöver vara oroliga för. Fick även svar på min odling och det var INTE urinvägsinfektion. Blod i urinen är tydligen vanligt när man är gravid... Så nu slutar jag med antibiotikan! Som tur är så är jag ledig imorgon och Julia ska till dagis. Blir nog en dag på soffan med LOKA-drickande tror jag, har en ny favorit på den fronten och det är jordgubb/guava!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December