Quamtum of Solace

{ 2011-01-2721:53:33 } Dagbok | 0 kommentarer


Sitter efter en hård dag med mycket nytta gjord och tittar på Bond 007 med älsklingen. Alltid lite dålig på att varva ner när jag jobbat till sju. Är liksom uppe i varva och framförallt när man har haft mycket att göra hela dagen. Kändes i alla fall bra när jag stängde butiken då den var precis så som jag skulle vilja få den när man öppnar på morgonen.
Timothy och Julia hade i alla fall en toppendag tillsammans. Mycket lek och stoj! Jag ringde någon gång vid två och det enda jag hörde var en superglad Julia som asgarvade. Värmde mitt mammahjärta samtidigt som jag längtade hem  något otroligt. Nu börjar snart filmen igen... God natt allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December