Recept på tisdagsmiddag...

{ 2011-01-2606:54:53 } Livets goda | 1 kommentarer


Har fått fråga om recept på middagen jag gjorde igår... Såhär gör du:

Skär kycklingfilé och champinioner i lagom stora bitar och stek i smör tills, salta och peppra, de kycklingen får fin färg. Tillsätt ca 2 st vitlöksklyftor. Häll på matlagningsgrädde och creme fraiché  tills såsen får önskad konsistens. Igår avände jag mig utav 3 msk dijonsenap men det där gör man efter smak! På slutet tillsätt coctailtomater och låt de tillagas lite tillsammans med såsen.
Servera med god pasta och smulad fetaos. Smaklig måltid!





Kommentarer
Postat av: Mich

Skorna fanns bara i 25 minsta, jätte stora ju! vilken strl köpte du?!



Mumsig middag, ska jag ta och göra här hemma någon dag tror jag!

2011-01-27 @ 09:05:23
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December