Städar.

{ 2011-01-0314:54:52 } Dagbok | 1 kommentarer


Hade tänkt att jag och Julia skulle ta oss ut idag men när jag vaknade och såg hur det verkligen såg ut här hemma så blev det ändrade planer. VI STÄDAR ISTÄLLET! Jag och Julia städar verkligen hela lägenheten och Julia är superduktig och hjälper mamma.
Snart slutar Timothy på jobbet och då drar vi oss iväg och handlar + lämnar saker till far- och morföräldrar. I lördags så gjorde jag och Timothy iordning våra garderober så nu finns en påse med saker som ska skänkas bort, en med saker som ska säljas, Fanny har varit här och hämtat sin och vi ska läman en hos farmor Tina. Så skönt, ut med det gamla och in med det nya.
Idag har vi även tagit ner massa tomtar här hemma. Jag älskar julen och tycker det är jättetråkig att det är slut men samtidigt så längtar jag till våren. Jag vill ha converse på mig och inte ägna 30 minuter till att få på Julia alla kläder varje morgon... Är det någon mer än jag som längtar???



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaaaaa ... tuppen jag!!!!!

2011-01-04 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December