Tillbaka till verkligeheten.

{ 2011-01-0820:48:12 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår var det premiär för Let's Dance, mitt ABSOLUTA favoritprogram. Michis, Jonas, Leon och Charlie var här... Vi åt god mat och god fruktsallad. Riktigt njöt utav att vara ledig med min älskade familj och goda vänner. Idag var jag tillbaka på jobbet... Har varit ledig över nyår då dagis inte har varit som det brukar, annan personal och andra barn. Men som sagt idag var det tillbaka till verkligheten och jobbet. Börjar tycka det är fysiskt jobbigt att jobba. Böja mig ner, klätta på stegen, bära tunga bäddset mm. Jag försöker att ta det lugnt men det går till en viss gräns skulle jag vilja säga.
Julia har idag varit på husdjursmässa med sin farmor, Eva och Evas dotter Fredrika. Det var tydligen en hit, nästa år kanske man ska gå själv?
Timothy hämtade mig efter jobbet och vi åkte till Nacka Forum för att handla lite paket till prinsessan som fyller hela 3 ÅR om en vecka. Frågar mig återigen var tiden tar vägen!?! Vi strosade runt ett tag i alla fall, så himla skönt att inte ha någon stress och bar njuta av varandra. Vi gick in på ICA Maxi och strosade runt lite där, så himla kul att gå i riktigt bra matbutiker tycker jag. Inspirerad är vad man blir.
Vi åt tacos hemma hos Eva och nu håller älsklingen på att lägga Jullis. Jag ska duscha av mig och sen lägga mig och somna på soffan hade jag tänkt haha! Jag sov helt uruselt inatt och hoppas på en natt med bättre sömn nu, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December