Tråkigt väder.

{ 2011-01-0610:29:02 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag frågar mig själv HUR TRÅKIGT VÄDER KAN DET BLI??? VI fick idag sova till 9.40 men när jag vaknade trodde jag klockan var sju för det var så mörkt ute. Vi ska snart klä på oss och åka ut till Haninge och Geri med familj. Timothy ska hjälpa till och skotta av hennes verandatak vilket jag verkligen kan tänka mig behövs nu när snön smälter lite och blir väldigt tung.
Jag själv tänker sitta inne och fixa med Julias inbjudningar som måste skickas iväg helst typ imorgon! Kan bli en skön "ta-det-lugnt" dag.





Kommentarer
Postat av: Vivi

mmmm.. tell me about it. Är på jobbet sen 15 min tillbaka. JAG VILL DÖ det är så MÖRKT!

SNART kommer våren berra...

2011-01-07 @ 07:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December