Typ nästan död..

{ 2011-01-1919:45:58 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag är verkligen precis just det, typ nästan helt död! Galet på jobbet med ny kampanj som börjar imorgon och sista dagen på den riktiga rean! Folk är som tokiga och vill handla massor (vilket är jätteroligt) och vi har en helbutik att bygga om. Känns inte som om det spelar någon roll hur bra man planerar för det blir aldrig så i alla fall. Ska försöka få i mig lite mat, inte riktigt hungrig faktiskt. Kanske ska man köra på melon istället och köra hårt på frukost imorgon? Torsdag = ledigt den här veckan så imorgon ska jag och Julia ta det lugnt på morgonen. Riktigt brakfrulle ska jag nog slå till på! Jag säger god natt från Hammarbyhöjden fast klockan inte ens är åtta haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December