Urinvägsinfektion.

{ 2011-01-0610:34:01 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Jag har i två dagar haft som molande mensvärk och igår ringde jag för att titta vad dem trodde det kunde vara. Vi fick komma in till SÖS förlossning som har det absolut gulligaste barnmorskorna i världen! Vi fick göra ett CTG som var jättefint, jag undersöktes och fick lämna ett urinprov. Det visade sig att det var blod i urinen och jag sattes på antibiotika då hon efter undersökning konstaterade att blodet inte kom från livmodertappen. Skönt att veta men samtidigt bli man lite orolig. Jag är nu tillsagd att ta det lugnt i minst två dagar och sen höra av mig hur jag mår för att kanske komma in och kolla igen. Jag är ju sån som liksom inte känner smärta (om man nu kan säga så?!)... Som jag sa till Vivi igår, jag litar inte på min egen smärttröskel för lillebrors skull, skulle vilja säga att det blir en tripp till dit när de här fem dagarna är över och medicinkuren är slut! Idag mår jag i alla fall bättre...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December