Vecka 28, namnförslag?

{ 2011-01-1013:54:14 } Bebis graviditeten | 4 kommentarer


Tänk att det är så lite tid kvar, det är helt galet.... Har idag pratat med Vivi lite om namn. Vi tycker ju om Noah är hemma och det lutar verkligen åt det men känner samtidigt att man måste ha lite olika förslag. Tänk om han inte ser ut som en Noah när han kommer ut, jag menar det kan ju hända!
Namn som jag gillar är:

Noah -  stora favoriten, ingen nyhet
Milo -  inte så vanligt och något jag har börjar gilla mer och mer men typ ingen annan som gör
Theo - gulligt namn, T har iof en gammal klasskamrat som heter så (tråkigt?), men det klingar bra med Julia

Vad tycker ni, kom gärna med förslag!


Såhär ser magen och jag ut idag, börjar kännas lite så, magen och jag liksom haha!





Nu ska jag gå ner till dagis snart och hämta prinsessan, jag har saknat henne JÄTTEMYCKET idag!



Kommentarer
Postat av: Vivi

HALLÅÅ!! Theo var ju ett av mina första förslag Berra!! Theo o Leo.. sen kom Noah

2011-01-10 @ 15:35:57
Postat av: Mich & Leon

Milo tycker jag är jätte fint, hade det som förslag med Leon ju! haha!



Lyssna på Vivvi, Theo eller Leo, haha!

Fett bra namn ju! Eller Milo.

2011-01-10 @ 18:35:37
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alla tre namn är jättefina :) Tycker däremot att Milo faktiskt är väldigt vanligt nu för tiden, men fint ändå! Tycker nog att Theo och Julia klingar väldigt fint ihop! :)

2011-01-11 @ 07:46:51
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Jag gillar alla dom namnen, och som du säger så klingar Theo bra med Julia :)

2011-01-11 @ 09:42:56
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December