Weekend off...

{ 2011-01-3115:57:50 } Dagbok | 0 kommentarer


I helgen har vi verkligen varit lediga. Älskade Timothy har varit iväg på konferens med jobbet, jag Vivi och Julia passade då på att åka iväg till min mamma i Örebro. Vi åkte lördag morgon och kom fram ganska lagom till lunch. Det kollades i massa inredningsbutiker och gjordes ett och annat fynd. Vi bjöds på god middag och massa nyttigt prat blev det också. Det var superväder hela helgen så på söndagen promenerade hela familjen in till stan och åt lunch. Vi stannade i parken och Julia fick gunga.. Väl hemma igen så drack vi gott kaffe innan vi satte oss i bilen och åkte hem till Stockholm igen. Det har verkligen varit en super helg som verkligen behövdes!
Idag har jag varit på stan med Michis, Jonas och lilla Charlie helda dagen. Handlat outfit till Julia som hon ska ha på Leons priatkalas! Nu blir det snart Sickla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December