Tangeld

{ 2011-07-1609:41:15 } Julia i ord | 0 kommentarer


Om Blixten McQueen är Leons andra namn så är Julias Rapunsel! Julia är helt tagen av Disneys nya film Tangeld och den spelad flitigt här hemma varje dag. Julia kan repliker och sjunger sångerna... Igår kom hon på den smarta iden att knyta en av mina sjalar runt huvudet, det blev hennes långa hår. När Johhny och Vivi kom kastade hon ner det från balkongen och trodde verklgien att hon kunde dra upp dem, blev lite frustrerad när dem släppte för att gå in genom porten.

Leon är hennes Flynn Rider, Timothy är kungen och hon är väldigt noga med att förklara att jag är den snälla mamman (drottningen) och inte den dumma som kidnappat Rapunsel!

Förut älskade Julia Tingeling, hon andades dem filmerna, men det var något helt annat. Hon tittade på filmerna och ville ha Tingeling på tröjan men nu ÄR hon verkligen Rapunsel. Hon leker på ett helt annat sätt nu, mammas stora tjej! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December