Vasaparken

{ 2011-07-1316:19:57 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Idag åkte vi iväg vid nio för att träffa Michis och grabbarna i Vasaparken. En park som ligge TYP mellan oss och är lätt att ta sig till. Vi möttes vid tio och sen slöt Fanny upp med oss också. Barnen lekte och efter ett tag tog vi oss till Odenplan och åt lunch på Ciao Ciao! Efter lunch blev det glass och sen tillbaka för mera lek och stoj!
Jag och barnen var hemma vid halv tre och då satte vi på film, Bilar valdes såklart efter en dag med Leon som tror att han är Blixten McQueen! Vi pratade lite om att vi skulle gå och se den nya Bilar-filmen när den har premiär i augusti. Jag och Michis ha väl planerat lite halvt, hon och jag ska gå med barnen medans männen får vara med dem små. Kommer bli askul!
Noah sov i vagnen nästan hela parkvistelsen och lunchen. Vaknade när vi kom tillbaka till parken lagom till nästa matning och somnade sen i vagnen på busse hem. Han är verkligen hur underbar som helst vår son, så lätt att ha att göra med!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December