Julia är stora tjejen!

{ 2011-06-1421:38:13 } Julia i ord | 1 kommentarer


INATT SOV JULIA UTAN BLÖJA HELA NATTEN! Hon sa att hon inte ville ha blöja mer och tog av sig den. Vi har hört den förut men var mer hoppfulla den här gången då blöjan har varit torr flera nätter i rad. Hon gick på toaletten innan hon gick och la sig och sen tog vi upp henne att kissa innan vi gick och la oss. Vi sov allesammans till tre och när det var dags för Noah att få sitt nattmål gick hon på toa igen. På morgonen när hon vaknade var hon så stolt, mamma också för den delen!
Nu på kvällen har jag bakat till gårdsfest på dagis imorgon eftermiddag. Tänkte att jag skulle göra pastasallad till mat och sen har jag bakat cheesecake till desert. Hade tänkt att jag skulle göra spenat-feta piroger också men vi får se hur det blir med det. Får se hur mycket som hinns med imorgon!





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

WOOOHO lycka!

2011-06-22 @ 15:25:53
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December