Kalsviksdagen

{ 2011-06-0419:00:59 } Julias äventyr och påhitt | 1 kommentarer


Timothy jobbade idag också så jag, Julia och Noah åkte med Fanny till stallet. Det var heldag där med olika uppträdanden, ponnyridning och häst-o-vagn. Julia var superlycklig hela dagen, nästan lite tagen ett tag utav alla hästar. Både jag och Timothy pratade om att hon kommer bli en hästtjej. Hon har kollat i hästtidning här hemma vad hon ska ha till sin pålle och hon ska minsan borsta den själv också. Vi får väl se men man kan ju inte annat än säga att det är bra med en moster som har häst som man kan rida på.
När vi kom hem var vi galet varma och ut ur förrådet kom vattenspridaren, vi har hoppat i den allesammans (inte Noah såklart...) Nu ligger köttet på grillen och potatisen i ugnen, ska sätta mig med ett glas riktigt kallt vatten på altanen och bara njuta!













Idag var verkligen Julias dag



Kommentarer
Postat av: Fanny

Jadu, hon sa till mig i bilen att mamma och pappa sagt att hon ska få en egen häst när hon blir en stor tjej, så den har ni nog svårt att komma undan..

2011-06-07 @ 08:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December