Sleepehead!

{ 2011-06-1308:06:19 } Julia i ord | 1 kommentarer


Julia är helt slut efter helgen! Hon brukar gå upp halv åtta men är inte uppe än. Har pratat med Timothy och han kommer hem och skjutsar oss till dagis, vi missar ju bussen vi brukar ta nu! Väcker henne vid kvar över åtta tänkte jag så har vi en stund att mysa. Hon ska till dagis idag, det är sommarlov snart så hon njuter av sista tiden med dagiskompisarna nu. Undrar hur det kommer få för dagisbarnet nr 1 att vara hemma i så många veckor?! Hoppas på bra väder så vi kan hänga på stranden, det har vi gjort nästan hela helgen och det var verkligen en favorit. Annars får man väl gå på olika museum och sånt. Ska ta mig en "Barn i stan" tidning påBVC nästa gång, där har dem massa tips på vad man kan hitta på!



Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

Josefin är också ledig hela sommaren :D SÅ de är bara att du hör av dig om du vill ses nån dag :) 1 juli går hon sin sita dag och är ledig till augusti :D

2011-06-13 @ 20:58:07
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December