Återbesök på BB

{ 2011-03-2820:34:58 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Första natten efter förlossnigen fick vi sova på ett BB-rum på förlossningsavdelningen, det var fullt på BB. Dagen efter så fick vi ett rum på Södra BB och det var där vi var på återbesök idag.
Vi fick kolla gulsot, det hade lillen inte. Vi vägde och han hade bara gått ner till 2900 g, trodde han skulle gått ner mycket mer då han inte riktigt fattde amningen i början men så var det ju inte. Dem stack honom i handen och tog blod till PKU-teset och det får man ju svar på senare. Efter detta sprang vi till hörselundersökning och den gick också jättebra. Vår son är så duktig så!
Dagen har i övrigt spenderats hemma med Michis, Leon och Charlie. Leon och Julia rev praktiskt taget hela lägenheten skulle jag vilja säga. Det är så himla kul att lyssna på dem små liven när dem leker nu. Jag hörde Julia ropa mamma, mamma ute i vardagsrummet när jag stod och lagade lunch. Jag kom ut och frågade vad det var och då sa hon "men inte du mamma, vi leker"... '
Julia är fortfarande så himla duktig med Noah, klappar så försiktig och visade upp honom så stolt för Leon idag. Jag är så stolt över henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December