Har inte fött barn!

{ 2011-03-1513:08:01 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Har inte fött barn här hemma även om jag gärna hade gjort det. Jag har faktisk bara inte suttit vid datorn!
Igår var jag inne i stan en snabbis efter att ha lämnat Jullis på dagis. Handlade lite nya mjukisgrejer till mig själv som nu ligger nerpackade i BB-väskan. Packade väskan igår så nu är vi VERKLIGEN redo. Har sammandragningar varje dag nu mera... Vad ligger i väskan då? Jag har packat ner...

- Body, byxor, strumpor, velouroverall, mössa och fleeceoverall till lillebror
- En filt och gosedjur
- Mjukisbyxor, linna och kofta till mig
- Nya underkläder och strumpor till mig
- Ammninsskydd
- Mjukisar, t-shirt och tjocktröja till Timothy
- Underkläder och sånt till Timothy
- Neccesär med allt man kan behöva
- Vår lilla DVD-spelare och lite olika filmer

Har skrivit en lista på vad som inte ligger i väskan också, sånt som man behöver varje dag och är svårt att packa ner i förväg. Vi är verkligen förberedda.
Imorgon är det MVC igen, känner att den här väntan är otroligt lång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December