Julia har verkligen börjat leka.

{ 2011-03-0120:24:08 } Julia i ord | 1 kommentarer


Glömde helt att skriva om det här igår.. När vi satt och åt middag så pratade vi om vad Julia hade gjort på dagis. Vi pratade om vilka hon hade lekt med, vad dem hade fått till mat osv. Vi pratade lite om vilan, Julia sover inte middag längre så när det minsta barnen sover på dagis så får hon vara inne i dockvrån med Pelle och Felix som är samma årskull som henne. Vi frågade vi vad dem hade lekt och då sa hon glatt att Pelle och Felix hade varit Tommy och hon hade varit Annika, dem hade lekt med Herr Nilsson i Villavillerkulla. Jag och Timothy blev nästan lite chockade, tänk att hon är så stor att hon börjat leka riktiga rollekar liksom. Man kan höra det här hemma när hon leker med sina älvhus också, att hon är olika personer med de olika figurerna. Så himla häftigt! Helt underbart att se fantasin flöda...



Kommentarer
Postat av: Vivi

Det är OTROLIGT med tanke på att barns utveckling vad gäller rollekar brukar ske runt sen 3års ålder- fram mot 4 års åldern! Hon är före sin tid helt enkelt! Min finaste boobie!!

2011-03-02 @ 08:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December