Mamma- dotterdag!

{ 2011-03-1815:13:20 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Det blev en mamma- dotterdag idag då Michis fick förhinder. Blev hur mysigt som helst... Julia tyckte det var häftigt med alla fina kläderna. För er som inte vet det så är Jullis lite utav ett hästfreak så hästarna med rustning gick verkligen hem hos henne. Till en början så var hon lite reserverad, sa att det var läskigt. Men så länge hon höll mamma i handen gick det bra.
Lekrummet var också jättekul. (Bra påhitt det där, barnen får leka av sig lite och det blir inte bara allvar om man säger så!) Vi red på häst, målade, åkte häst och vagen. Framförallt så fick hon prova prinsessklänning! Det har vart en jättebra dag i alla fall och jag ska verkligen fortsätta gå på museum. Kul för både stora och små! Funderar på kanske Sjöhitoriska nästa gång. Man tror kanske inte att så pass "små" barn förstår vad museum är men jag upplever det inte alls så. Julia frågade massa saker och jag gick förklara vad riddare gjorde osv. På något sätt så vill jag tro att hon förstår och lär sig. Får se om hon berättar för pappa när han kommer hem från jobbet sen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December