MVC vecka 36+2

{ 2011-03-1620:01:59 } Bebis graviditeten | 0 kommentarer


Var som sagt hos MVC idag.. Som vanligt så såg allting bra ut.

- SF-mått 36 cm
- Lillebrors hjärtljud 155 slag/min

Jag och barnmorskan skrev tillsammans en sammanfattning som nu ligger i min journal och kan läsas av förlossningspersonalen när det väl är dags. Skrev lite om min foglossning och sen lite om hur jag vill ha det med bedövning osv. Julia föddes med endast lustgas som bedövning och jag strävar efter att göra samma sak med lillebror. Dock är ju alla förlossningar olika och jag är inte totalt främmande för bedövning. Skrev att jag ville veta när jag var tvungen att ta bedövning om jag skulle vilja. Annars känner jag faktiskt att Timothy vet riktigt riktigt bra hur jag vill ha det med smärtlindring osv (han har ju varit med förr han haha) och jag litar på honom till 100% att han hjälper både mig och bebisen. 
Idag har jag verkligen inte gjort någonting annat. Köpter med mig en ny bok hem då jag läste ut "Svinalängorna" igår. Hade massa planer för dagen men någon form av depp infann sig. Jag har liksom inte haft lust med något, kännt mig tjock och ful. Har varit otroligt klantig också, spillt ut TVÅ glas vatten över vardagsrumsbordet. Märks det att jag vill han ska komma ut NU NU NU!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December