VÅR!

{ 2011-03-0912:40:41 } Inköp | 0 kommentarer


Känns verkligen som vår idag, det är sol och faktiskt ganska varmt. Har varit inne på söder efte det att jag lämnade Julia på dagis. Träffade pappa och gjorde honom sällskap vid lunchen (jag åt dock inte för klockan var bara tio!). Efter det gick i tillsammans till Polarn & Pyret för att handla jackan till Jullis. Blev en rosa, frågade henne på vägen till dagis vilken färg hon ville ha och hon vill verkligen ha en rosa. Jag hade lite halvt tänk kanske röd, men men... Gick en sväng på H&M och handlade lite toffsar för alla hennes är i princip borta och har ingen som matchar med den andra. Blev en tur på Åhléns också och där köpte jag en bok till henne på REA. Julia älskar böcket där man får små utmaningar ock ska hitta saker. Vi har en bok med Jordgubbs-Moshi sen innan men hon kan nästan alla sidor utantill nu så när den var på REA slog jag till. Vet inte vad det är med våren men jag bli så himla shoppingsugen. Tror det blir en tur i Sickla efter att vi hämtat Jullis också... Får se om man kommer hem med något då också kanske!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December