11-05-12

{ 2011-05-1218:39:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Torsdag idag, fortfarande superväder. Dem sa ju att det skulle regna idag men det har jag inte sett röken av och det tackar vi för! Lämnade Julia på dagis och åkte in till Söder för att möta upp Michis, Leon och Charlie. Vi åt lunch på Ciao Ciao och drömde att vi var på en uteservering i Italien. Efter det åkte vi till dagis där det var innefixar dag, Timothy jag och min pappa var där och borrade upp hyllor. Jag borrade inte så mycket i och för sig, satt mest med Noah i famnen och hejjade på men det behövs ju också.
Till middag har vi grillat, satt ute och åt gjord vi också. Nu väntar vi på glassbilen, Julia väntar med spänning!

Lite update om våra badrum då... Dem har rivit båda två och INTE plastat in någonting! Timothy har pratat med fatishetskötaren och dem kommer stå för städning av hela lägenheten. Det är damm verkligen överallt. Jag kommer behöva tvätta alla sängkläder, alla gardiner och sen har dem ställt ut våra kläder i Julias rum och INTE plastat över så jag kommer få tvätta ALLT det också. Ni kan ju tänka er hur glad jag är just nu! Ska stå med ett hököga och titta när dem städar, det ska vara spotless!





Kommentarer
Postat av: Vivvs

Vill bara hem just nu till mina goda glassarrrr!

2011-05-13 @ 09:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December