Busy woman!

{ 2011-05-0520:21:42 } Dagbok | 0 kommentarer


Den här veckan har verkligen varit helt galen, har haft saker att göra varje dag! Det har varit BVC, klippning, cheer-träning, möte med präst inför dop på lördag och idag presentshopping till Charlie. Helt galet har det varit i alla fall och än är det inte slut.
Efter att igår har varit och hälsat på underbara Örnarna på träning så har jag kommit fram till ett viktigt beslut, jag MÅSTE gå ner i vikt. Inte för att jag är tjock eller så, klart jag är lite mullig men jag födde barn för mindre än två månader sedan, utan för att jag inte trivs i min kropp som den är nu. Fick tips om Viktklubb.se där jag ska gå med imorgon, måste ha en våg för att skriva in min startvikt men det har vi inte hemma. Imorgon åker jag till Vivi och lånar deras sen är det bara tuta och köra. Good bye old me and hello new!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December