Dagens

{ 2011-05-0320:08:39 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag efter att ha lämnat Julia på dagis så mötte vi Petra och Malcom. Åkte till Hanige för att klippa mig och luncha med Vivi. På vägen hem gick luften totalt ur mig och det blev Timothy som fick hämta Julia på dagis. Har lagat middag och plockat här hemma. Nästa vecka ska dem börja göra iordning våra badrum här hemma, dem börjar med våran "tvättstuga", Plutten var här med en pirra så vi fick iväg tvättmaskinen. Känns som om vi kommer bo i ett renoveringsobjekt här hemma nu ett tag. Jag försöker förebreda mig mentalt, jag verkligen hatar när det är oreda! Komme dock bli jättefrächt med nya badrum så vinner ju på det i längden.
Hur blev jag i håret då undrar ni säkert?! Det blev jättebra verkligen! I vanliga fall så klipper jag mig på Maria Nila men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är ganska dyrt. Skulle jag klippa en riktig frilla så skulle jag nog gå dit men eftersom jag är bland det fegaste som finns vad det gäller mitt hår så blir det aldrig att jag klipper mer än topparna. En klippning på 210 kr som tar 20 minuter är då helt perfekt.




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Fräscha nya badrum är inget att klaga över men jag förstår vad du menar ;)

2011-05-03 @ 20:51:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Vivvs

BÄSTE lunchen!

2011-05-04 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December