Noah sover

{ 2011-05-1712:36:57 } Noah i ord | 1 kommentarer


Noah sover och jag passar på att sitta framför datorn. Vädret är helt okej och jag har varit ute på promenad, det är den  nya grejen, så nu är det skönt att sätta sig på soffan. Köpte med en film med hem till Julia och tidning till mig, vi har inga filmer här och barntv som finns är Cartonetwork och det är inte vår favorit. Det är mycket reklam och det som visas tilltalar inte riktigt Julia så ikväll ska vi kolla på Madagaskar 2!
Surfar runt och kollar lite olika städbolag också, lutar åt Hemfrid men om det är någon som har förslag på något riktigt bra så skriv gärna. Måste göra allt hemma, skåp måste torkas ut, väggar måste tvättas och leksaker måste rengöras.
Har på senaste kännt mig deppig och väldigt lättirriterad, funderat på varför.. Jag menar det är klart att situationen vi är i nu är jobbig men känns som om det är mer bakom. Känner lite att det har med Noahs början på livet, RS och sjukhusvistelse. Försökte under hela den tiden vara stark och göra vad som behövdes och det kanske är så att det börjar komma ikapp mig nu?! De första veckorna som vi skulle mysa hemma bara försvann och att komma in i rutiner gick inte alls. Det är tid som aldrig kommer tillbaka.. Vet inte riktigt varför jag tar upp det här. Jag vill nog lägga det bakom mig, sluta grubbla och istället njuta av det som är nu! Noah är verkligen en helt underbar liten pojke. Från början var han väldigt tyst, tycker fortfarande att han är väldigt lätt att ha o göra med men han börjar allt mer visa lite temprament. Han är en liten kille som vill ha mycket närhet och ligger helst i famnen och myser.




H a n   ä r   v å r   p r i n s   s o m   v i   s å   ä l s k a r   o t r o l i g t   m y c k e t !





Kommentarer
Postat av: Vivvs

Han är faktiskt min finaste goseprins som jag ska MUSSA! Ringer nu.

2011-05-17 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December