Upp och ner!

{ 2011-05-1617:38:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Vädret är precis som mitt humör, ena sekunden soligt och vackert för att sen bli grått och tråkigt. Allting var bra under dagen men när jag hämtat Julia gick vi förbi hemma och vips var jag på dåligt humör. Det är verkligen hur äckligt som helt där och våra grejer är i princip förstörda. Kom på i bilen påväg till affären att det är ingen idé att sura utan jag ska försöka vända det till nytta istället. Jag ringde fastighetsskötare, hyresvärd och försäkringsbolag... Känns att det mitt i allt mörker finns lite ljust, ska sätta mig och leta på nätet efter en bra städfirma.
Annars har det inte gjorts mycket här hemma, jag och Noah har myst på soffan i princip hela dagen. Ska börja med utfodring av familj snart. Hoppas på att det blir bättre väder imorgon, solbrännan börjar försvinna!



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Till helgen så ska det bli fint igen så då kan man jobba på brännan lite :D

Bara så du vet så är du grym..

2011-05-17 @ 10:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December