Vakna tidigt

{ 2011-05-0607:28:43 } Julia i bilder | 1 kommentarer


Vi säger god morgon här från Hammarbyhöjden! Julia halv sju imorse och ville absolut inte somna om, "men mamma titta det är dag ute nu.." säger hon och pekar ut genom fönstret. Jag älskar att det är vår och ljust men skulle faktiskt vilja sova till kanske halv åtta. Jag är ju uppe två gånger och matar Noah på nätterna och har ofta svårt att somna om så att få sova till halv åtta skulle verkligen vara helt underbart.
Noah sover fortfarande, jag och Julia sitter och äter frukost framför barntv. Blir en långsam start på dagen idag...




G o d   m o r g o n !





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Godmorgon!

2011-05-06 @ 08:52:52
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December