Välkommen tillbaka Emelie!

{ 2011-05-3111:11:29 } Dagbok | 1 kommentarer


Renovering av badrum har gjort mig helt galen och blogglusten har varit likamed noll! Nu börjar jag lite halvt se ljuset i tunneln och det verkar som om vi kommer kunna flytta hem i nästa vecka.
Under tiden jag har varit borta har vi varit hos min mamma, kommit hem till Plutten igen, varit i Knivsta och mer. Det har varit väldigt bra även om jag har varit depp under hela perioden typ. Jag kan bara säga att utan underbara vänner är man ingeting!
Just nu så hoppas jag på att vinden vänder och jag blir glad igen. Har bokat kyrka till Noahs dop som blir den 6 augusti. Bokade lokal till fikat så nu ska jag börja med inbjudningar och sånt! Något att fylla dagarna med...



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Oh :) gud jag är redan inne på att boka dop till bebis. Vill ha samma kyrka som förut nämligen.

2011-05-31 @ 12:12:54
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December