Det blev bra

{ 2011-11-2321:00:13 } Dagbok | 3 kommentarer


Som sagt så har jag klippt mig idag och jag blev jättenöjd. Det blev lite snelugg och uppklippt, precis som jag ville ha det och jag fegade inte ur!
Lunch åt vi tillsammans, jag Vivi och Lisa, på Vapiano. Alltid mätt och belåten när jag går därifrån, varför blir pastan aldrig så när jag gör det hemma?
Vi har varit och handlat nu på kvällen, tvättmaskinerna går på högvarv och nu börjar Grey´s. Jag sitter uppkrupen i soffan under täcket, tror ni jag kommer hålla mig vaken?




Kommentarer
Postat av: Martha Herbert

Hej Emelie, Skicka en bild av den nya hår stil. Jag saknar er jätte mycket. Noah växer för fort. Han kommer att vara et år jag kommer att sig honom. Yikes!Jullis blir mer vackert för varje dag! Kram, Nana

2011-11-23 @ 23:21:52
Postat av: Vivvs

2011-11-24 @ 15:51:32
Postat av: Anonym

Den beste dagen!

2011-11-24 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December