Inte så intressant

{ 2011-11-1721:20:41 } Dagbok | 0 kommentarer


Känns som om det som händer här hemma just nu inte är så intressant. Idag har jag och Noah bara varit hemma, började lite med påsarna till kalendrarna idag. Nu är 6 stycken klara, bara 42 stycken kvar haha! Nej skämt och sido, det gick fort att sy som om jag bara sätter mig ner vid symaskinen så kommer det vara klart på ett kick.
Gjorde pannkakor till middag, det är ju torsdag trots allt. Timothy är borta med jobbet så jag är ensam här hemma med båda barnen. Det har flutit på bra och båda sov vid kvart i åtta. Det är undanplockat och jag har tänt ljus. Känns dock som om jag egentligen borde gå och lägga mig. Imorgon väntar en tripp in till stan med BFF, kanske kan få med mig fler kalenderklappar hem då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December