Long time no see

{ 2011-11-2216:22:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej det var hela fyra dagar sedan jag bloggade. Vet inte vad jag har för "försvar" till att inte ha varit inne här, kan man skylla på helg? Vill lite halvt också skylla på att jag mest surfar via mobilen nu och det är inge kul att blogga från den. Jag har ju INTE iPhone som alla andra och till oss andra har det minsan inte kommit någon app än.
Känns som om vi har gjort allt och ingenting under den här tiden, har inte gjort något speciellt men ändå varit i farten hela tiden. I lördags var vi på Thankgivingmiddag hemma hos Timpas mamma och Eva, men det är väl typ det.
Igår var jag och barnen hemma hos Michis och barnen i Knivsta, åt lunch där och hängde hemma hos dem. Har fortfarande inte riktigt fattat att dem har ett helt eget radhus.
Har jobbat lite med kalendern också, har bara 18 av 42 påsar kvar nu. Har lite svårt att hitta tiden till att sätta mig vid symaskinen och när jag väl gjorde det i söndags så tog sytråden slut. Nu är den påfylld (tack Michis!) och idag var jag igång igen, sydde hela 18 st!!
Nu kom mannen precis innanför dörren och jag ska snart sätta igång med maten, vad blir det för mat idag då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December