Morgonstund

{ 2011-11-0309:55:57 } Dagbok | 0 kommentarer


Trött dag idag, Noah var inte på bra humör inatt och det känndes ett tag som om tiden stod stilla. Har väl inga direkta planer för dagen.. Timothy ska till Gävle över dagen, kolla på en kunds fabrik och sen blir han ju såklart bjuden på trerätters middag och hockey. Hur kommer det sig att frugan aldrig får följa men frågar jag mig återigen. Julbordet ska jag med i alla fall..
Jag är alltså ensam ikväll så tänkte vara lite "före" och förbereda maten nu så det bara är att värma på sen. Har ingen som helst lust att stressa med någonting idag, är som en vandrande zombie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December