Overallpanik!

{ 2011-11-0910:10:03 } Dagbok | 2 kommentarer


Okej.. Det är kallt idag och jag tänkte ta på barnen overallerna. Noah har fått en superfin från Polarna o Pyret av sin farmor och eftersom han är så känslig i hyn (fick utslag sist jag inte tvättade innan jag satte på honom ett nytt plagg) så tvättade jag den först. När jag idag skulle ta på honom den var det ett hål, nu ska den bytas! Julia har utedag på dagis varje onsdag och jag tänkte vara duktig och ta på henne overallen idag bara därför. Förra året var den superstor så jag var helt övertygad om att den skulle funka i år också, men icke sa nicke. Måste nu alltså köpa ny och jag fullkomligt hatar overalldjungeln! Därför tar jag nu ett djupt andetag och går in på Polarna o Pyret i Globen!



Kommentarer
Postat av: Fraj

Haha det var visst inte meningen att de skulle ha några overaller på sig idag! ;)

2011-11-12 @ 13:34:55
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Martha Herbert

Ohhh så söt! Stor kram,Nana

2011-11-14 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December