Utan barn på tunnelbanan!

{ 2011-11-1215:12:34 } Dagbok | 4 kommentarer


Sitter på tunnelbanan på väg in till stan för att spela bowling med lillebror som fyllt år och alla andra syskon. Man och barn fick dock stanna hemma då jag inte tror det är en hit för mina små och bowling skulle det inte bli för varken min eller Timothy del! Jag har sedan imorse fixat med vår nya garderob, sorterat kläder till förbannelse och jag är ändå inte klar. Hoppas på att mannen min får bort lite när jag är borta men man vet aldrig. Ska försöka slappna av lite nu men känns som om jag går på högvarv!



Kommentarer
Postat av: Mimmih

Vilken underbart söt bloggdesign du har! Har du gjort den själv? :)

2011-11-12 @ 19:53:39
URL: http://thoughtsbymimmih.blogg.se/
Postat av: emilia

jag hoppas att ni fick en mysig kväll, hur gick bowlingen?

2011-11-12 @ 21:35:10
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Hoppas det blev en lyckad kväll! Det var längesedan jag bowlade nu :)

2011-11-12 @ 22:29:38
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Vivi

PARTYANIMAL!

2011-11-14 @ 10:09:45
URL: http://viyanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December