Blev galet!

{ 2011-10-0409:54:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Helgen blev helt galen! Bilbroblem slutade i övernattning i Örebro hos mamma och den i sin tur slutade på akuten med Noah som hade jättejobbigt med hosta. Johnny kom och hämtade mig i Örebro igår morse.. Trött som en sate är jag då jag bara sov 4 timmar natten till måndag och natten till idag var inte heller den bästa. Sitter med mitt kaffe och tittar på Friends nu. Ska kanske ta mig i kragen och putsa fönster här hemma idag, eller kanske sätda ur skafferiet. Kanske göra båda? Det är i alla fall kanelbullens dag idag så äta en riktigt fet kanelbulle ska jag göra i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December