Hos min mamma!

{ 2011-10-2308:54:44 } Dagbok | 3 kommentarer


Vi är hos min mamma i Örebro allihopa! Vi kom hit igår eftermiddag och bjöds på supergod mat, det spelades spel och sen blev det ganska tidigt i säng. Som sagt har Noah inte sovit som han brukar så trots en tupplur i bilen påväg hit så var jag jättetrött. Jag älskar verkligen att vara här, blir avslappnad som jag inte riktigt blir någon annanstans. Är det kanske feng shui? Nu är det i alla fall så att dem har kollat på ny lägenhet här i Örebro, en sekelskifteslägenhet mitt inne i stan. En trea som verkligen är helt perfekt för mamma, Sverker och Ludde. Budgivning pågår och vi väntar spännande på resultat! Idag vet vi väl inte direkt vad som står på schemat mer än att vi ska äta min mammas köttbullar, kanske en promenad till stan också. Jag hoppas väl lite på det, kanske kolla inredningsaffärer eller nått. Det här är dock inte som Stockholm och allting är inte öppet på söndagar fast enligt mig så gör det absolut ingenting. Ganska avslappnat och skönt tycker jag, bidrar inte till några måsten att ta sig ut. Det räcker med en promenad på söndagar liksom..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så roligt att ha Er här! Tusen kramar,

2011-10-23 @ 18:47:52
Postat av: Anonym

Det är så roligt att ha Er här! Tusen kramar,

2011-10-23 @ 18:48:20
Postat av: Anonym

Det är så roligt att ha Er här! Tusen kramar,

2011-10-23 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December